عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپدیت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : سه شنبه 11 شهريور 1399
بازدید : 1918
نویسنده : نعـــــــــــــــیم ایــــــرانــــی
 
  • ال مولینو ، کارخانه فرهنگی

    • مکان : سانتافه ، آرژانتین
    • نوع شناسی : نهادی
    • تکمیل : 2010
    • سطح ساخته شده است : 1935 متر 2

    معماران
    Mario Corea
    Francisco Quijano
    Silvana Codina
    Luis Lleonart

    مشاور
    کلودیو وکشتین

    ساختار ، تاسیسات
    Tomás del Carril
    Raúl Utges
    Alejandro Ferrarini
    Daniel Gutiérrez

    Colaborators
    میلنا آلسیو
    خوان کارلوس Blando
    فرانکو مقصد Campodonico
    نادیا کی
    خورخه Giunta
    النورا Piriz
    فابیو Scarano
    جولیا گارای

    -

     

    آسیاب فرانچینو به عنوان استعاره ای است که منتظر تبدیل شدن به زیستگاه ، بازیابی بعد خود ، مسکونی شدن برای گفتن کلمات خود است.
    کلمه آسیاب است؛ به معنی استفاده از سنگ زنی ، خرد کردن ، تبدیل چیزهای سنگین به چیزهای سبک ، از بین بردن کل برای رسیدن به ظرافت است. این چیزی است که برای تغییر موضوع به چیز دیگری استفاده می شود ، آرد زبان ، راهی برای نامگذاری ما.
    "آسیاب" در پایان یک آسیاب آرد است ، یک ادای احترام قابل مشاهده برای کار و عمل انسان ، دنباله ای برای بازآفرینی ماده ، برای به دست آوردن نان.
    بنابراین ، یک چرخش در انتخاب رنگ سفید وجود دارد ، از کل به قسمت ها ، از آهن به بدن ، ماده به حس. این یک قطعه از کار با چندین زبان است که در آن ساخت شعر است ، جوشکاری می تواند ساکت باشد ، یک خط روی آب ، یک زنجیر به آواز تبدیل شده است.
    یک کارخانه فرهنگی متولد می شود ، جایی که انواع مختلف کالاهای فرهنگی در آن تفکر ، طراحی و تولید می شود: اسباب بازی ها ، وسایل مبلمان ، کتاب ها ، قطعات هنری ، عکس ها ، فیلم ها و نمایش ها.
    معیار حفظ و بازیابی ، نه تنها برای ارتباط تاریخی آن ، بلکه همچنین برای ارزش سازنده و مکانی آن در این مورد اعمال می شود. در آن فضاها فعالیتهای تعلیمی و نمایشی قرار می گیرد که مربوط به طراحی صنعتی و عمومی است. این یک فضای چند منظوره است که به صنایع دستی و مدرسه هنر و به مکانی اختصاص داده شده است که کالاهای تولید شده و همچنین فرایند تولید را می توان در آن به نمایش گذاشت.
    به منظور پوشاندن این فضا و ایجاد فضایی مناسب و پناه ، "طاقهای پوسته" اقتباس و مورد استفاده قرار گرفتند. این طاق ها در دهه 40 توسط معمار آمانسیو ویلیامز ساخته شد و یک عنصر معماری را به دسته بندی می کرد که به معنای یکی از بالاترین نقاط معماری آرژانتین بود.

 
 
 



:: موضوعات مرتبط: Articles - مقاله , ,
:: برچسب‌ها: ال مولینو , کارخانه فرهنگی ,
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








آخرین ارسال های انجمن
عنوان پاسخ بازدید توسط

???????????? مقدمتان محترم خیلی خوش آمدید
<-ForumPostTitle-> <-ForumPostUrl-> <-ForumPostCountAnswer-> <-ForumPostHit-> <-ForumPostLastAuthor->

RSS

Powered By
loxblog.Com